Czym jest plik SHADER_BUNDLE?
Rozszerzenie pliku SHADER_BUNDLE to głównie powiązany silnik gry używany w grach produkowanych przez Avalanche Studios, do których należą:
- Just Cause
- Myśliwy
- Just Cause 2
- Renegade Ops
- The Hunter: Primal
- Rumble City
- Mad Max
- Just Cause 3
- Final Fantasy XV
Plik .SHADER_BUNDLE prawdopodobnie przechowuje dane graficzne używane przez silnik gry.
Programy, które potrafią otworzyć pliki .SHADER_BUNDLE
Avalanche Studios
Just Cause 3
|
Cross-platform |
Avalanche Studios
Mad Max
|
Cross-platform |
Avalanche Studios
Just Cause 2
|
Windows |
Jak otworzyć plik .SHADER_BUNDLE?
Jeżeli masz problemy z otwarciem pliku SHADER_BUNDLE to w większości przypadków problemem jest tylko brak zainstalowanej odpowiedniej aplikacji. Wybierz jeden z programów z listy i zainstaluj go na swoim urządzeniu. System operacyjny powinien automatycznie kojarzyć format pliku SHADER_BUNDLE z zainstalowanym programem. Jeśli nie, kliknij prawym przyciskiem myszy plik SHADER_BUNDLE i wybierz z menu "Otwierać z" . Następnie wybierz zainstalowany program i potwierdź operację. Teraz wszystkie pliki SHADER_BUNDLE powinny zostać automatycznie otwarte w wybranym programie.